24 paź 2015

Nurkowanie z widzem #01


Witam was bardzo serdecznie moi nurko-maniacy :D
Dzisiaj postanowiłem że pojadę na termy, ponurkować oczywiście. Ale zanim to nastąpiło, zaproponowałem tydzień temu, moim widzom możliwość spotkania się ze mną. Zgłosiła się jedna osoba (szkoda że tylko jedna ale co zrobić).








Spotkanie na 11.


Umówiliśmy się aby spotkać się na termach o godzinie 11, jednak nastąpiło to troszkę wcześniej. Bilet kupiliśmy na 2 godziny (szkoda że tylko dwie) i wchodzimy. Gościu od razu przypadł mi do gustu, fajnie się z nim rozmawiało.


Czas do wody!


Wychodzimy z szatni, kierunek… basen głęboki :)
Umieramy do końca sprzęt, i do wody. Od razu dałem parę porad jak wstrzymać oddech na dłużej, wyrównać ciśnienie w uszach i masce. Pierwsze zanurzenie, czułem się dobrze, partner też, ja miałem długą piankę on krótką, ja 4kg balastu on 2kg.
Po paru zanurzeniach zdołał przepłynąć spokojnie 25m w płetwach, pomyślałem że będą z niego ludzie. :D




Ogólnie bardzo fajnie mi się z nim nurkowało, mimo że Ja dłużej przebywałem pod niż On, to panowała przyjemna atmosfera :) Z pewnością spotkamy się nie raz :D

Pozdrawiam
Piotr Lenartowicz – Pitoras


Wpis archiwalny, przeniesiony z poprzedniego bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz