12 lip 2014

Dziwny sen o freedivingu

Ciekawy sen wczoraj miałem że sam nie wiem o co w nim chodzi, czy mam jakąś lekcję z tego wyciągnąć czy co?

Więc...
Jestem na termach, SAM. Wykonałem zanurzenie z kamerą, co jakiś czas spoglądałem jak długo pływam pod wodą. Kolejno mijała 1 minuta, potem druga. Czułem się nadal świetnie! Gdy minęła 2min 30sek to nagle zostałem wyciągnięty przez dwie osoby które oczywiście znałem. Na powierzchni się ich wypytywałem dlaczego mnie wyciągnęli. Oni twierdzili że dostałem blackoutu. Ja wtedy tłumaczyłem że byłem w pełni świadomy wtedy i mogę udowodnić to by mam to nagrane. No to odtworzyliśmy to nagranie i się okazało że jednak straciłem przytomność pod wodą. Wtedy się obudziłem.

Nie wiem o co tu chodziło, może ktoś z was to wie? Ostatnimi czasy takie sny zdarzają się coraz częściej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz