10 lip 2014

Fotografia :)

Cze.

Dzisiaj popisze troche o fotografii.
Jako ze jestem nadal poza domem to narazie nic nie bedzie ze zdjec :p.
Fotografowac lubilem i nadal lubie. Staram sie robic to dobrze w miare profesionalnie a nie totalnie amatorsko. Czasy ekspozycji, jednostka przeslony, ISO. Te terminy nie sa mi obce. Lubie ukazywac pewne rzeczy troche inaczej, po prostu w jakis wyjatkowy sposob. Przyznam sie nie zawsze mi sie to udaje ale nadal sie w tym rozwijam. Moze kiedys ida mi sie polaczyc fotografie z nurkowaniem a jakis ciekawy sposob. Ale jak narazie to i w jednym i drugim sie staram na swoj sposob rozwijac. Zebralem teraz trche dla was materialu do vloga i pewnego mam nadzieje ciekawego filmiku. Informuje tez ze za okolo tydzien, dwa, pojawi sie vlog o fotografii i nagrywaniu. Zdjecia pojawia sie na FB w niedziele. Tu sie z wami zegnam.

Narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz