18 maj 2014

Termy z gościem specjalnym :D

Sieeeemaneczko tutaj Pitoras nadaje ;].

   Dzisiaj jest niedziela jak wiemy czyli freedivingowanie na termach. Tym razem z pewnym gościem specjalnym którego poznacie na filmie ;]. Ogólnie to co dzisiaj było, hmm...
A już wiem, w pierwszą godzinę zrobiliśmy sobie trening, jeśli dobrze pamiętam to polegał na tym że...
na początku przygotowywanie się 2 min i co dwa baseny odejmowaliśmy sobie czas na przygotowanie ok. 15 sek. No nie powiem ciekawa forma treningu która mi się spodobała :D.
   No i jak skończyliśmy to minęła jakaś godzinka mniej więcej.
Potem się wygłupialiśmy i trochę rozmawialiśmy, oczywiście wszystko było nagrywane, ale nie tylko przez mnie ale też przez niego... kamerką GoPro. Mam nadzieje że na YT szybko się pojawi jego perspektywa :D.
Próbowałem nagrać "Underwater Dance" no ale niestety no... nie udało się :(. Postaram się następnym razem, obiecuję.
   Mam nadzieję że będziemy się dalej spotykać i tworzyć coś czego na Polskim YT jeszcze nie było ;D

Do zobaczenie, udanych nurasów i cześć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz