1 mar 2015

Wpis o wszystkim

Cześć!
Wpisu dawno nie było ale no nic, zdarza się ;-)
Pisałem o nowym sprzęcie wcześniej, no niestety ale plan nie wypalił i jeszcze go nie kupiłem. Pewnie dopiero po 5 kwietnia czyli po wielkanocy, wtedy właśnie pewnie bd miał hajs na to.

Ogólnie to co się działo od ostatniego wpisu, hmm...



   Miałem w między czasie praktyki na politechnice, były na tyle fajne że chętnie bym chciał znowu je mieć zamiast zwykłej szkoły. Mówiąc szczerze to tam więcej się nauczyłem niż normalnie w szkole.
   Zacząłem też pracować nad swoim małym programem który będzie przeznaczony dla początkujących fanów freedivingu, będzie zawierał pewne porady oraz informacje na temat tego sportu. Program jest nadal w wersji rozwojowej ale myślę że wszystko pójdzie cacy. Program będzie oczywiście darmowy, myślę również nad przeniesieniem treści programu do aplikacji dla systemu android. Zobaczymy.
   Na moim kanale YouTube pojawiły się dwa nowe filmy, jeden to polski poradnik do GoPro Studio, a drugi to krótki filmik timelaps, który przedstawia miasto Poznań.
   Byłem też na 18-ce u mojego przyjaciela i mogę oficjalnie oświadczyć że to była moja najlepsza impreza na jakiej byłem.

No myślę że to tyle, jeśli wpis się spodobał to zapodaj +1 oraz obserwuj tego bloga a jeśli masz jakieś uwagi to skomentuj.

Good bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz